i ärlighetens namn

eftersom jag ska vara ärlig så kan jag ju börja med att nämna några saker jag stör mig på ....

> ph-frillan. mm, ja, den kända "ph-frillan" efter andreas & cimon. snälla någon, förklara för en del killar att alla inte passar i denna frisyren. och ni killar ska dessutom inte klaga på oss att vi följer trender osv. här har vi ett exempel på att ni gör precis, exakt likadant!

> blonderade håret, halv foundationburk, rosa läppstift/läppglans, 20 l mascara & tre storlekar för liten bh som ger  maximal push-up effekt a la 90-talet & fjortisstilen. nej, men kom igen nu! är denna stilen inte gaaanska mycket ute nu? speciellt för er tjejer som är över 18. don't get it.

> rött hår. förlåt mig. jag älskar rött hår! men varför, varför ska hela helsingborg envisas med att försöka få håret rött? kan gå med på det om färgen bara blivit snygg. men nej, dem flesta får bara en fesig halvrosa knallig röd färg. kanske det ni vill åstadkomma? såfall ber jag om ursäkt. men nej.. ska det vara rött så ska det vara rätt färg!

allt jag hade på hjärtat for now.

ps: jag måste, måste, måste ändra min design innan jag dör av uttråkhet. roligt att blogga med en ful design? nej.


Kommentarer
spelar ingen roll säger:

1. du blev nyss ett fan av ph frillan på fb

2. du såg ut så innan och allt med smink & push up stämmer fortfarande

3. du hade orange hår och gillade det.. remember?

2010-02-11 | 00:02:14
emelie säger:

svar till någon?



1. för att jag tycker den är snygg, ja? DOCK inte på dem flesta killarna tyvärr.

2. jag tycker om att sminka mig, ja! men det handlar ju om allt detta tillsammans = ett utseende. svårt å fatta?

3. orange? vem har snackat om orange? rött var det väl jag skrev, eller? och om du syftar på mitt blonda jag hade i somras så ja, jag gillade det!

2010-02-11 | 00:11:48
Bloggadress: http://ejlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback