*

* jahapp. då var paradiset slut & jackie och patrik vann, precis som jag knew. enligt mig var dem värdiga vinnare! jackie eller cimon hejade jag ju på.. nu är det iallafall slut - sad but true.

* har solat här i föreningens solarium. 25 kr för 30 minuters stekande, inte helt fel? hann även med en lång dusch så nu känner jag mig fresh inför sängen.

* imorgon är jag ledig och dagen ska spenderas med fie. får se vad vi gör, snackade om lödde men vädret är ju inte helt hunda. vi får se!

hittade lite gamla bilder

söta fjortisbilder .....


hade ju nästan magrutor förra sommaren. vad hände?


Kommentarer
sofiie säger:

var har du köpt de solglasögonen du har på dig på bilden i headern? (: tacksam för svar!

(skiiitsnyggaa!)

2010-02-03 | 00:41:53
Garbo säger:

Hej! Jo jag har hört att man kan få bristningar efter op, vilket låter logiskt eftersom huden töjs ut så pass mycket på så kort tid, men jag vet inte alls hur vanligt det är. Jag har lite bristningar på mina lår sen innan men har inte fått en enda på brösten :)



Lycka till med din operation!

2010-02-03 | 11:15:49
Bloggadress: http://minanyaboobies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback