11 FEB.

har varit duktig och skrivit in mig på körskolan idag, samt köpt 10 lektioner. nu jävlar ska det gå fooort! hann även med lunch på bug buddah innan jobbet. var segt å jobba idag (felåt, men ska vara ärlig!) och är glad att jag är hemma, nyduschad nu. ska bli så skönt att vara ledig på lörday! imorgon ska jag besöka stan eller väla med älskling förhoppningsvis. och sedan jobba 15-21. när jag slutat kommer fie & hämtar mig så drar vi till Fridas fest en runda. ingen av ska dock dricka pgr av jobb & så. vi kör en utgång nästa helg istället! men blir säkert roligt hos Frida ändå!

nu har jag som sagt precis duschat & ska strax smörja in mig & fixa lite, för att sedan bädda ner mig i sängen. känner mig inte ett dugg glad längre. vill inte skriva varför, folk kommer tycka att jag är en riktig jävla egoist. men just nu känns alllt bara rörigt. men det löser sig säkert!

ni som undrade var jag köpte tröjan på bilderna nedan - h&m är svaret! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback