fredagen den 13:e

har har en skitbra dag, först var vi och klättrade på nimis, svettades som en idiot på tillbakavägen (note to myself: köpa joggingskor!) sedan körde vi till farhults strand där vi grillade och krängde samt tog en powernap på 20 minuter till havets ljud. skrattar när jag tänker på det.

när jag kom hem sov jag och johan en timme, sovarna som vi är. vid 6 bar det av till väla för fika med oscar och filip. treeevligt! sedan körde jag och älskling ner till stranden och gick en runda på 60 minuter ungefär. riktigt skönt! hann med att besöka fredriks gravplats och handla hem lite godis och vatten tills ikväll också innan vi kom hem och mös i soffan. johan sitter och kollar på rec 2 nu, men jag får panik av allt skrikande och hur dem filmar så jag vågar bara kolla då och då. fiiifan. efter filmen blir det bedtime för oss båda, jobb imorgon och söndag. kul liv man har som jobbar på helgerna.. men har iallafall varit en riktigt bra dag. taaack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback