förjävligt

Har färgat håret i 3,5 timme nu. Och ja, det ser förjävligt ut. Men jag orkar inte mer så lägger ned projektet för idag. Tog precis 20 minuter i solariumet vid oss. Sjukt längesedan men riktigt skönt! Jag är nästan brunare på hösten och vintern än på sommaren, konstigt nog. Hinner inte pressa ute hela dagarna när man jobbar så som jag gör, men solarium på vintern hinner man ju med! Ligger och väntar på att Johan ska komma hem, sen ska vi iväg en runda men ändå komma hem tidigt med tanke på att jag är sjuk.

Har världens bästa pojkvän, utan tvekan. Tack för att du alltid finns där och stöttar. Jag älskar dig!


Kommentarer
: nina nina nina säger:

svar : haha , tack snälla :D glad jag blir .. och desamma till dig och din nya :D kisses !!

2010-08-28 | 15:06:39
Bloggadress: http://www.ninamariwany.se
S A N D R A säger:

sv: taack så mkt :D kraam

2010-08-29 | 23:05:18
Bloggadress: http://sandrarainea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback