fint ska det vara

blööh.. seg dag på jobbet. segare när man loggar in på banken och kollar sitt konto. segast när man har hittat dem perfekta höst och vinterskorna men inte har 700 kr över till dem. och nej, denna gången visar jag ingen bild på dem för jag ska ha dem först! har ingen aning om när jag kommer ha råd till dem och vill inte att dem ska ta slut. välkommen till vuxenvärlden där diskmedel & blommor står högre upp på att köpa listan än ett par till skor att lägga bland samlingen. nej, jag ska inte vara bitter! känns riktigt underbart att ha ett eget hem och speciellt att ha någon som man vet man går och lägger sig med varenda kväll. vet att du, mamma, läser min blogg - jag saknar dig, tro inget annat!

nu väntar jag på att johan ska komma hem så vi kan sätta igång "flickan från ovan" och bara ta det lugnt. jobb imorgon och sedan ikea och inhandling av en ny byrå till våra underkläder - fint ska det va´! (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback