3 augusti

mitt hår blev förjävligt & inte alls ljust. det snarare brann i hårbotten. fick gå en hel dag på ullared med brinnande hår, men det kanske passar in där? blev dessutom filmad & roger fotade med morgan. viktigt! min och älsklings kundvagn landade på ganska mycket mer än vad vi förväntat oss men vi klarar nog oss ändå. ;)

lägenheten börjar äntligen bli klar, är lite mer som ska köpas och sedan ska saker upp på väggarna. men här är riktigt fint och jag är redan nöjd. och att johan är världens bästa sambo gör saken inte sämre. det gick fort, vi har inte varit tillsammans sådär jääättelänge och dittan och dattan.. men han är ändå det bästa som finns och allt känns otroligt bra! han är det jag behövt och den jag behöver & jag är otroligt glad att vi funnit varandra. så nu sitter vi i vars en del av soffan, med vars en dator i knäet och nördar och jag kan inte låta bli att sitta och titta på honom och bara vara stolt, stolt över att vara hans flickvän och sambo. stolt över att veta att jag varenda natt kommer få somna på hans axel och vakna vid hans sida. stolt över att vara din, johan.

bilder på lägenheten dyker upp så fort jag har köpt en kamera. börjar sakna att inte kunna fota. vill ha en bra, billig och lättanvänd kamera. tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback