30 april

det är valborg & det är ösregnar. men vi är ju i sverige, så vad annars? julia kommer snart hit så ska vi handla lite inför ikväll. grillning hos oscar står på schemat! blir säkert hur bra som helst. synd bara att det inte är 20 grader & sol istället för typ 10 och regn. något som mer är vääldigt bra är att jag är ledig hela helgen, dvs fredag, lördag & söndag. huuur glad?

är så glad att det går bra för mig nu. att jag faktiskt hinner leva lite. hinner känna något. hinner ha drömmar & planer igen. just nu vill jag bara bli klar med handledarutbildningen & värdinneutbildningen samt ta mitt körkort. sedan är det dags att göra lite livsförändringar, tycker jag. men det tar vi då!

ska försöka skriva av mig lite i helgen. känner att suget finns där igen.

Kommentarer
Alexandra säger:

Ha det så roligt ikväll Emelie! Själv ska man jobba natt:(, inte lika roligt.

Kram

2010-04-30 | 20:33:27
Bloggadress: http://alexandraringbom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback