I'm back

sitter och lyssnar på lars winnerbäck. sjukt så underbar han är egentligen. eller kanske ska skriva hans musik istället? ja, hans musik är underbar. riktiga sommarkänslor & bra texter. känner mig rastlös & orolig. funderar på att åka in till stan igen & sola. orkar jag? vi får väl se. ett körkortsprov & lite jobbplugg ska hinnas med ikväll iallafall.

mitt bloggande har inte varit på supernivå den senase tiden. ligger många olika faktorer bakom det. men den främsta är väl att jag & patrik har gjort slut. känns sjukt konstigt.. 2 år & några månader är länge tillsammans. men oerhört glad att du vill ha mig som "vän" fortfarande. & tack till alla er som har hört av sig & frågat hur jag mår. man vet verkligen vilka personer som är äkta alltså. tack!

ska försöka komma igång lite smått med bloggen igen. har ju faktiskt saknat att få skriva. men det är precis såhär jag vill det ska komma. rent spontant & inte kännas tvunget att skriva onödiga inlägg liksom. känner verkligen är det är dags att göra det som mitt hjärta vill. det jag förtjänar. inte för jag inte kunnat det innan utan bara för jag inte tagit tid till det innan. jag vill göra precis vad som faller mig in, vad det än är. och just nu vet jag precis vad jag prioriterar & vill lägga min tid på. oerhört skönt.

förresten, bara jag som känner mig oerhört vårig & pirrig? våren är verkligen här.

Kommentarer
Kajsa Stiernström säger:

Beklagar att det tog slut.. Sånt är sjukt jobbigt. Det känns jäkligt tomt när man varit tillsammans så pass länge (var ju med om samma sak för 2 månader sedan). Det blir ju en vana att alltid ha "honom" där. Men jag tror på dig, det kommer säkert att kännas bättre snart! :) Och att vara singel är faktiskt inte så dumt utan jäkligt skönt och man kan VERKLIGEN göra precis allt som man känner för och göra precis hur man vill utan att anpassa sig till något. Keeep on blogga Emelie! Har saknat dina inlägg. <3

2010-04-12 | 18:41:57
Bloggadress: http://kajseli.blogg.se/
thilda säger:

oh så tråkigt! i know the feeling, efter så lång tid känns det helt sick .

2010-04-12 | 19:37:13
Bloggadress: http://thildaah.blogg.se/
Frida säger:

Åh, vad tråkigt! Skönt att ni kan vara vänner ändå så att ni inte försvinner helt ur varandras liv i alla fall efter så lång tid :)

2010-04-12 | 20:28:10
Bloggadress: http://fridayallweek.blogg.se/
faaanny! säger:

Oh neej, vad tråkigt!! Hoppas du mår bra i alla fall :)

2010-04-12 | 20:46:03
Bloggadress: http://fanzie.blogg.se/
Jennifer säger:

girl, just hanging in there, jag hejar på dej ;)!

blir alltid pepp när jag läser din blogg! puss

2010-04-12 | 23:45:06
johanna säger:

sjukt trist att det tog slut, men bra att ni kan vara vänner o inte "hänger ut varandra" eller snackar skit om den andra osv .. hoppas allt löser sig. :)

2010-04-13 | 09:14:01
Bloggadress: http://johannadahlgren.blogg.se/
micha säger:

usch vad hemskt :( jag har varit med om samma sak. hade ett förhållande på 1år, 9 månader.. i början trodde jag inte att jag skulle klara det. men jag lovar dig att du kommer fixa det ! hoppas det är bäyttre med dig :) puss på dig

2010-04-14 | 17:09:18
Bloggadress: http://mieh.blogg.se/
: nina nina nina säger:

nääe !? så tråkigt :( tyckte ni var fina tillsammans . . och både jag och simon sa det att vi trodde ni skulle vara tillsammans föralltid typ . . men de e kul att höra att ni fortfarande e vänner och tror du klarar dig fint ! :) du verkar vara en stark tjej .. kiss & hug !

2010-04-14 | 22:11:00
Bloggadress: http://www.ninamariwany.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback