22 april

har precis haft en mysig förmiddag & eftermiddag hemma hos linn i allerum. fika, tjejsnack & skratt - gillas! morgonen startade inte allt för bra, tog ut 100 kr på stattena, gick till solariumet vid kopparmölleplatsen. pengarna ville inte växlas i maskinen. vidare till solariumet vid konsum, inte där heller. vidare till det över gatan. ingen lycka där heller. fick gå till stattena (närmsta uttagningsautomaten) och ta ut pengar igen. tillbaka & växlade - det funkade! snacka om att den andra 100-lappen måste varit fejk? fick i mig en god baguette & hade sedan en halvsådär bra körlektion. nu är jag hemma iallafall & mååååste ta tag i pluggandet. dör så tråkigt. & neeeej, jag längtar inte ett dugg efter att börja plugga. jag vill resa & ha mitt drömjobb på direkten. nu nu nu nu nu nu.

Kommentarer
Nicole säger:

Vad är drömjobbet ? :)

2010-04-23 | 00:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback