20 april

Igår sade en person något till mig jag bara kunde drömma om att få höra. Det betyder verkligen oerhört mycket för mig & jag är vääldigt glad just nu.

Sedan att jag lyckades "sova ut" till 10 idag är ju toppen det också! Har precis ätit lite & ska plugga en timme nu innan jobbet. 15-22:30 & HIF-MFF på olympia, gissa vem som är glad? Hoppas tiden går fort fort fort, för sedan är jag ledig 3 dagar framöver. Dem består dock av körlektioner, plugg & annat tråkigt så helt ledig är jag ju inte.

ska försöka öppna min mobil och trycka till minneskortet så jag kan visa er vad jag har köpt på sistone. blivit lite dåligt med bilder & så, men som sagt, mitt minneskort ligger fel i mobilen & får inte upp skiten.. teknisk som man är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback