WHAT TO DO? WHAT DO TO?

Det börjar krypa i hela mig. Fan vad jag vill ha ett 8-17 alt. 7-16 osv jobb med fasta tider månd-fre. Klarar inte att sitta hemma & uggla, jobba när alla andra är lediga. Och ja, jag har verkligen försökt att skaffa nytt jobb. Men det är så jävla svårt alltså. Arbetsförmedligen kan man glömma, söka jobb via hemsidor har jag försökt med, kolla om jag känner någon som kanske kan fixa något har jag också gjort & har tillochmed delat ut CV i butiker. Jag vet i fan vad man mer kan göra? Det är ju inte det att jag är kass, väl? Jag har ju jobbar 3 år, har bra erferenhet av dem jobben jag vill ha & är ganska öppen, duktig osv. Whyyy?!?

Vet inte vad/hur jag ska göra men snart orkar min kropp inte dessa oregelbundna tiderna mer alltså. Självklart är jag superglad att jag har ett jobb överhuvudtaget & älskar faktiskt dem jag jobbar med ♥ (vet att några av er läser & ni ska veta att ni gör allting myyyycket bättre & lättare tjejer & killar!) Men just nu vill jag ha ett heltidsjobb så jag kan börja spara massa pengar till allt jag vill göra så jag kan komma någonvart i livet. Mycket klagande, men det behövs ibland. Nå, någon som har ett jobb till mig?! :D

Denna månadens schema.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback