WHAT A LOVELY DAY.

Har haft en helt underbar dag idag! Först massa mys hela dagen innan jag åkte med mami & Roger till citadellkliniken för att boka tid till operation. Allt gick bra & jag gick därifrån leendes. En hel del pengar båda att spara ihop till och använda, men vill man så ska man. Efter det gick jag och mamma en sväng på stan. Jag köpte en väst med päls på VILA, visar bild imorgon. Superkap för 299 kr & eftersom jag fick konsulationen gratis kunde jag unna mig köpet. Efter det tog jag bussen hem till Patrik, mös ett tag och sedan körde vi till donken för lite mauud. Nu kollar vi TV och bara myser.. Härlig dag alltså! Jag älskar dig mest i hela världen Patrik.

Världens sötaste & bästa pojkvän, utan tvekan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback