TYCKER TILL.

Bara på 4 dagar har mina läsare ökat med 50%. Så jäkla roligt! Välkomna hit allihopa :)

Var nyss & hämtade Patriks mamma igen & nu ligger jag nerbäddad till NAVY CIS (som är ett av dem bästa programmen, faktiskt). Såg på Efterlyst innan, tragiskt med flickan som blivit mördad av förmodligen sin fästman. Sjukaste om det är han är ju ändå att han sitter i intervjuer och snackar om henne precis som ingenting. Han gråter, pratar saknad och minnen i TV samt letar förbrilt efter henne överallt men döljer förmodligen att han mördat henne. Sjukt enligt mig! Sånna människor har inget hjärta, absolut ingen själ och något samvete. Buuhu, rysningar! Sedan måste jag ju självklart kommentera rånet med en helikopter som skedde imorse. Vet inte vad jag kan säga mer än att det är så sjukligt smart gjort. Riktigt USA eller filmaktigt. Förmodligen från någon film dem kommit på ideén från & fått inspiration. Kan inte låta bli att tänka hur dem människorna som gjorde detta har det just nu. Var är dem? Vad gör dem? Hur mycket pengar fick dem? Dröjer väl inte länge förrän favvisen Leifan har fått upp ett spår och löser hela jävla historien! Go go go..

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article5846037.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback