REDA UT ETT & ANNAT.


Det är några stycken som säger "men du har ju stora bröst, varför ska du då operera dem?" när jag berättar om min operation i mars. Jag vill bara klargöra att jag hade stora bröst för 2 års sedan ungefär. Tyvärr har dem typ, försvunnit (?). Men när jag äter p-piller blir den jättesvullna (och ser därför stora ut). Anledningen till att jag gör silikonbröst är inte främst för att få den större utan för att få en fin form på dem. Ingen Beckham form med en kant upptill liksom. Utan bara en fin, rund form med lite bröst längst upp också. Äe, det är svårt att förklara. Men dagens silikonbröst ser absolut inte lika fejk ut som på 90-talet. Man lägger snittet i armhålan, stoppar in silikonet från sidan, under bröstmusklerna så inte amningen ska drabbas, men får snyggare form på brösten samt dem håller längre. Så, nu tror jag att jag besvarat era frågor & påstående lite. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback