MINA FAVORITER.

Shabby chic vs. modern stil

 


Detta är mina favoritstilar på inredning. Älskar dem båda & tycker man blanda lite hur man vill! Shabby chic är ju en romantisk, lantlig stil med mycket vitt, detaljer, personligt, mycket saker medan den moderna stilen är väldigt opersonlig, stel, så lite saker som möjligt så dem är ju egentligen helt tvärt emot varandra. Kommer bli svårt när jag ska inreda en lägenhet, kommer aldrig kunna bestämma hur den ska se ut.. Bäst inredning för modern stil tycker jag man hittar på IKEA, bolagret, dyra märkesinredningsaffärer medan shabby chic stilen handlar du bäst på tradera, loppis, gör själv hemma eller IKEA.

Vilken är din favorit?


Kommentarer
Anonym säger:

Den första! oh så fin :) är dock inne på modernt med , o gillar när det inte är för mkt prylar framme! nu vill jag ha eget!

2009-09-28 | 20:35:29
Bloggadress: http://thildaah.blogg.se/
Havis säger:

Det var mycket fint här!

2009-09-29 | 21:37:50
Bloggadress: http://hemmahoshavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback