KNOCK YOU DOWN.

Förstår människor inte att dem sårar andra? Massa bortförklaringar varenda jävla gång. Jag blir så sjukt arg, men mest ledsen hur man kan göra så mot en människa man säger betyder allt. Jag vill inte ta all skit, bli nertryckt och tro att man kan göra vadsomhelst emot mig. Men det är fan inte lätt när det är någon man tycker om. tyvärr.

Folk som är egoister och bara tänker på sig själva. När dem mår dåligt, är ledsna eller känner sig ensamma ska man finnas där & stötta. Men sedan vänder dem sig mot än så fort dem får chansen & kan inte förstå att dem sårar genom att bara vara iskalla. Jag förstår inte vad jag gör för fel?

När man verkligen gör allt för någon annan människa, avbokar saker, ställer in saker, väntar, skiter i att göra roliga saker, sviker andra människor och förtränger sina drömmar - ska man inte få något mer än bortförklaringar tillbaka då?

Min dag är så jävla mycket förstörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback