KIND OF STÖRIGT.

Stör mig på folk som säger/skriver att dem älskar mode men sedan inte utspeglar/skriver något om det alls. Om man nu ändå inte tar upp shopping överhuvudtaget i sin blogg exempel, är det då lönt att nämna det när man ska beskriva vem man är? Jag hoppas inte ni har fått den bilden av mig.. Bara en liten tankeställare jag fick nyss!

Älskling ligger och sover i min säng bakom mig. Naw, så söt! Dagen idag bestod av att vakna upp vid 7-tiden, älskling kom klockan 8 & vi körde mot Ullared. Efter 2 timmar, lite mer, orkade vi inte vara där inne mer men fick ändå med mig lite saker. Bland annat några tröjor, ramar, bäddsaker till sängen, lykta, ljus & en jacka. Vi gick sedan en runda i affärerna runtomkring, hittade ett par överkneestövlar på Scorettes outlet för endast 350 kr. Tackar vi för! Ska försöka ta kort på det som är värt att se lite senare.

Idag fick vi nycklarna till nya huset, ska dit imorgon & checka mitt nya rum @ förrådet.

Ungefär såhär ser skorna ut!


Kommentarer
matilda säger:

Sjuuuukt snygga ! i want i want..

2009-09-30 | 23:09:59
Bloggadress: http://fritzmatilda.blogg.se/
Jon123 säger:

Mode? Ullared?

2009-09-30 | 23:28:03
Anonym säger:

har aldrig varit på ullared , rekommenderas?

2009-09-30 | 23:36:35
Bloggadress: http://thildaah.blogg.se/
emelie. säger:

JAPP - mode på ullared!

Man behöver inte köpa dyra jävla märkeskläder för att kalla det mode. Man kan hitta skitmycket saker som jag skulle säga är "mode" på Ullared. Så det så!

2009-10-01 | 13:39:28
Bloggadress: http://ejlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback