FOR HILVEDE.

Det luktar bigtime härmning igen. Jag dör? Att man inte skämms liksom? Det är ju så uppenbart alltså!

Idag ska jag bara ta det lugnt fram till halv 5 då jag ska jobba, sedan är Laröd inatt som gäller. Kände att jag tappade inspirationen lite nu faktiskt. Längtar tills på onsdag - Ullared med älskling då! Hoppas bara där inte är miljoner med människor, hatar det. Man har typ mer kundvagnsrejs än kollar på saker då. Kärringarna ryter åt en, det är fighter om dem populäraste kläderna & det står vagnar all over Ullared, eller kön är så lång att dem sätter ut korv & fikaställen på vägen.. Ni som varit där förstår!? ;)


Kommentarer
anna säger:

haha, min syster och hennes pojkvän ska också dit då så kör inte över dom med kundvagn är du snäll! :D

2009-09-28 | 12:16:19
Bloggadress: http://liljevi.blogg.se/
emmelie säger:

haha jag hade velat veta vem som härmas!!

2009-09-28 | 13:46:55
Bloggadress: http://egs.blogg.se/
carro säger:

jag va där idag och där va faktiskt inte så mkt folk :O, va helt lagom :P

2009-09-28 | 23:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback