FUTURE.

Man har hela sin framtid planerat i huvudet, det är bara så det är. Ingen kan komma å säga att man inte har några planer vad man vill med framtiden, för då tror jag du ljuger. Mycket som jag skriver i min blogg är för min egna skull, detta inlägget kommer vara en sådan sak. Jag vill skriva när exakt hur jag vill att min framtid ska se ut just nu, idag - den 29:e september 2009 vill jag för det första tillbringa mitt liv med Patrik Gustavsson som jag verkligen älskar & trivs med. Vi fungerar så bra ihop, helan & halvan. Jag vill att vi båda hittar vars ett jobb som vi älskar att gå till varje morgon, även om det innebär plugg på högskola osv innan. Sedan vill jag självklart flytta ihop med honom, en ljus lägenhet nära staden är det tänkt. Här ska vi tillbringa alla våra lyckliga stunder tillsammans. Vi ska umgås mycket, men även träffa/umgås & göra saker med vänner/familj. Vi ska aldrig ta förgivet att umgås. Här mellan finns det självklart mycket mer jag vill ha med i mina "framtidsplaner", exempel är resor med vänner, småutflykter & sillisarna.

När vi har vår lägenhet, jobb vi trivs med men som ändå ger en bra inkomst osv vill jag ju självklart prioritera resor. Vill resa så ofta det går, till nya ställen runt om i världen. Inte bara charters utan långaresor som man kan uppleva något speciellt på, lära sig om andras kultur osv. Vill resa både med vänner, pojkvän & familj. Helst hade jag velat tillbringa en längre tid utomlands med dem jag älskar mest - plast & älskling, men alla har vi inte samma värderingar & viljor, tyvärr.

Sedan kommer vi till dethär med barn, familj och dem 3 v:na (villa, vovve, volvo) som jag helst undviker. Men självklart vill jag ha barn. En söt liten unge jag kan skämma bort riktigt mycket! Vill ju bo i hus också, var & när vet jag inte.

När barnet/barnen blir stora vill jag dra härifrån. Köpa hus någonstans & bara ta det lugnt för pensionspengarna, sedan komma hem då & då för att mysa med barnbarn osv.

Japp, låter ändå ganska Svensson-aktigt, eller? Men det viktigaste för mig är att jag hela tiden är lycklig, mår bra och & känner att jag lever för någon anledning. Jag vill att varje dag ska innehålla skratt & stunder jag minns som bra. Vill aldrig känna att mitt liv är tråkigt & onödigt, aldrig. Blir roligt att se tillbaka om några år & se hur mina planer ser ut då. För just nu ändras dem väldigt ofta . . Min dröm är ju självklart att vinna en go summa på några miljoner kr och sedan bara göra precis vad jag vill, varenda dag. Men hur stor är den chansen, liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback