UPPS.

Har rensat ut 3 ICA kassar med bara papper, kataloger, tidningar och räkningar. Puh! Skönt att blir av med sånt när man ska flytta & endast spara det som är viktigt såsom anställningsbevis, lönespecar osv. Dags att ta tag i det verkliga problemet snart också, mina kläder. Hatar att slänga saker, vet ju att jag kommer vilja ha tillbaka det förr eller senare. Vet inte hur mycket saker jag slängt och sedan tänkt "fan, varför slängde jag det?!" Såja.. Men ska försöka. Måste ändån lägga allt snyggt och lägga sakerna på sina rätta ställen så.
--
ups. hamnade på massa hemsidor med inredning så glömde skriva klart inlägget. hihi. åh, så mycket fint det finns alltså! jag kan inte bestämma mig. ljusstakar, ljushållare, kuddfordral, söta småsaker osv. är skitviktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback