ÅRETS SERIE.

Fan vad jag älskar det programmet alltså! Anna Anka är så jävla cool. Bara avundsjuka, tråkiga Svenskar som inte håller med. Jag menar, vem fan hade inte varit en diva/bitch med dem pengarna? huh?

Så bra vi har det i Sverige med godis, mat osv. Det ska vi nog vara väldigt glada för, tror jag. Lite smygreklam för HIF också, hihi. Men ändå, fan jag vill också bo så. Vill också vara brun, ha fina blingbling bikinis, få surfa, ha en trädgårdsmästare, åka helikopter, spendera 100 000 dollar på massage, ha 24 karatsguld i ansiktet & kunna hyra en egen restaurang. Men hur höga är oddsen liksom? Jag bor på Stattena, i minihelsingborg i Sverige. Jobbar på McDonald's & köper mina kläder på Gina Tricot & h&m. Nej, det bådar inte gott.. Tur att det finns program på tvn man kan underhålla sig och drömma sig bort i. Jaa, svenska hollywoodsfruar är utav tvekan årets serie.



Kommentarer
Anonym säger:

hahaha , jag hatar dem men kan inte sluta kolla på dem! anna anka .. haha, härligt äktenskap ;) & agnes-nicoles pattar är icke att leka med

2009-09-22 | 11:02:34
Bloggadress: http://thildaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback