MÅNGA JÄRN I ELDEN.

Älskar att ha många järn i elden, massor att göra och dona med. Har hunnit skriva klart CVet och snart det personliga brevet, happyy. Även hunnit käka en god frukost med mami, diskuterade hur mitt nya rum ska se ut. Vet precis hur jag vill ha det! Clean, modernt, snyggt men personligt. Detaljerna är viktiga! Nu ska jag fixa till mig lite & packa..

Har 3 frågor till er läsare:
- någon bra & rolig, lite annorlunda inredningshemsida med coola saker, som ni känner till?
- någon som har testat på clip on set med kanekalon hår?
- hur gör man om man har rött hår & vill färga utväxten? blir knallrött i hårbotten om man tar en röd färg ju..

Heeelp me!


Fick det här fina av mami!

Kommentarer
anna säger:

SV: Nej, det var för mörkt för mitt hår så jag har sålt vidare det :) Men riktigt hår är att rekommendera!

2009-09-18 | 14:24:56
Bloggadress: http://liljevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback