27 SEPTEMBER.

GODMORGON! Gick upp för en timme sedan för att käka frukost med la familia. Hann inte blogga något mer igår, jobbade ju hela dagen. Var sjukligt jobbigt & massor att göra så när jag kom hem var jag helt slut. Bara att böra fixa sig & sedan möta upp tjejerna. Satte oss först på Ringstorps pub & drack cider, haha. Sedan gick vi till Oliver där alla förfestade utan honom för han skulle jobba till 00.00. Hade riktigt roligt & extra kul att träffa Linn som man inte sett på länge. Maaassor med skratt hela kvällen, bättre än en utgång tror jag faktiskt! Vid 00 kom Oliver också & "förfesten" fortsatte till kvart i 2 ungefär. Då ville alla plötsligt ner till stan men kände inte riktigt för det så jag & sandra gick till donken för lite pommes & cheddardipp. Kvällen slutade alltså utan någon "utgång", endast med förfest. Men hade så jävla roligt! Tack allihopa.

Nu är det snart dags för ännu en heldag på jobbet. Känner inte för det men what to do, what to do?
Trevlig söndag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback