23 SEPTEMBER.

Det känns som jag blivit överkörd inatt eller något. Antingen är det för jag sovit föör mycket, eller helt enkelt för lite. Dagens ilandsproblem är ju utan tvekan när man drömmer hela natten & kommer ihåg det mesta, känns inte som man sovit ett dugg när man vaknar då. Inatt drömde jag bla att jag var utomlands och såg någon jag inte tycker om hela tiden, dessutom var hon skitsnygg. Självklart det inte känns som jag har sovit då liksom? Tänkte ta mig en låång dusch & rensa bort huvudvärken jag fått. Sedan blir det frulle & så. Får se vad jag gör idag, är sugen på att cylla till skopunkten och titta lite. Ikväll är det älskling-time iallafall! :D

Kommentarer
johanna säger:

haaaj ! ne jag jobbar inte kvar på pascha haha av många skäl .. vi ska till jönköping, det är en bowlingtävling där men jag har ju lagt av o spela, fast det är alltid kul o hänga med ändå & träffa polare. spec när man slår till med en utgång på lördagen :) har många fina minnen från bowlingresorna .. puss!

2009-09-23 | 12:02:27
Bloggadress: http://johannadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback