SLITSAM HELG.

Nu ligger jag i min ensamhet i mitt lilla förråd. Sängen är uppe, kläderna är på hängaren, mattan är utrullad, byrån är på plats, TVn är igång, internet funkar (hittills). Jaa, det viktigaste är alltså på plats. Småsaker kvar att fixa såsom prydnader, ett skoställ, sladdarna ska omläggas snyggt & sedan storstäda. Men jag orkar inte. Är helt slut efter helgen.

Idag har vi mest packat upp, gjort iordning, varit en sväng på väla (heeelt ofixad!), i gamla lägenheten & nu på kvällen myst ett slag med älskling. Dock var han tvungen att köra hemåt, han ska jobba imorgonbitti. Det ska jag också göra! Från och med imorgon och 7 dagar framåt, faktiskt. Nu kan man inte gå hemifrån 10 minuter innan jobb heller. Jaja, finns ju både för & nackdelar med flytt.

Kan med handen på hjärtat säga att jag saknat datorn & internet i helgen. Hemskt egentligen. Jag menar, en helg utan dator är väl inte såå farligt? Men jag tror det handlar om att den alltid är så lättåtkomlig annars. Finns ju alltid där på mitt lilla bord, igångsatt. Nu verkar det funka igen iallafall! Litar inte riktigt på trådlöst, helt utan sladd. Men vi får väl se! Annars får jag köpa en sån där, dongel från 3.

Känner mig väldigt glad! Trots min trötthet. Saknar även plastic, träffar 2 av er imorgon dock! I helgen som kommer hoppas jag på feeeeest!

Hoppas ni har haft en bra helg!
Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback