ÖNSKELISTA 2009.

inför julen tänker jag önska mig mycket parfymer & finare smink. det är sånt man behöver, men inte unnar sig själv. ska ta en dag på stan då jag checkar allt & skriver ner vad jag önskar mig. smink, parfym & pengar. perfect!


har denna redan men är strax slut. en billig vardagsparfym men som luktar väldigt gott.


känns ju som ett måste i samlingen?


denna önskar jag mig mest av allt. lite dyrare, men luktar så oerhört gott.


god vardagsklassiker.

lite billigare variant som också luktar underbart.

detsamma gäller denna.

dessa parfymerna är dem jag skulle vilja ha sådär på rak arm. tror jag ska in på KICKS eller åhlens i dagarna och lukta lite. namnam!


449 kr, ett lyxigt puder med kakao, kaffe, tomat & bärpigment. solkysst look med diskret skimmer i.

375 kr, primer från smashbox. vill så gärna prova, har hört mycket bra om den. någon gång ska ju vara den första?


190 kr, too faced lip injection. alltid velat testa!

ögonbrynspenna. här behöver jag hjälp. någon som vet en bra som ger mycket färg men inte kletar osv?


likadant här, vill ha en ögonskugga i svart&gråa nyanser. tips?

+
en superbra mascara, alt. diors, önskar jag mig i sminkväg.
så, mamma, pappa, pojkvän, ingela, pappa - ja, ni som läser. nu vet ni det ;)




Kommentarer
Evelines - Lättsam blogg med humoristisk twist säger:

haha synd man inte kan få doftprover genom datorn! ;)

2009-10-15 | 15:11:16
Bloggadress: http://evelines.webblogg.se/
Elinor säger:

Dem där parfymerna är riktigt goda:D

2009-10-15 | 19:56:22
Bloggadress: http://elinorpetterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback