JÄKLA DOKTOR.

Blir så arg. Var hos doktorn idag. Skulle vara där halv 11, jag var där tjugo över. Satt & väntade. väntade, väntade & väntade lite till. Tjugo i 11 fick jag komma in & prata med doktorn. Berättade om min huvudvärk jag haft en månad nu. Som vanligt var han stressad och verkade inte ta nånting på allvar. Jag tog tester, det ena testet, sockertestet, var 7.0 vilket är okej om man har ätit innan. Hon tog förgivet att jag käkat frukost, vilket jag inte hade. Så, alltså hade jag för högt sockervärde & fick prata med doktorn igen. Han tyckte jag skulle komma tillbaka om någon vecka & göra om testet. jaha, någon vecka? Orkar inte med denna huvudvärken 1 dag till. Den tar kol på mig! Igårkväll deckade jag halv 11 medan jag gick upp klockan 12 samma dag. Hur normalt? Nu är jag helt slut igen & skulle kunna sova bort dagen. ääe, dags att byta doktor! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback