JAG HJÄRTA DIG.

imorgon vet jag precis vad jag ska göra. om jag orkar en snabbis till stan med mamsi igen & köpa tröjan. annars ska jag infinna mig i sängen med johan falk filmerna fram till halv 3 tiden. då är det nämligen dags för fixning och sedan jobb till 01. jobb exakt hela helgen, vilket suger med tanke på att älskling är ledig bara på helgen. just nu ligger han så sött & sover i sängen bakom mig. ser ut som en bebis! aw. jag älskar dig så mycket. snart är det två år vi firar hjärtat! du vet vad vi sagt till varandra, vad vi bestämt & planerat :)
i luuv you.

världens finaste människa.


Kommentarer
emmelie säger:

två år redan, gud vad tiden går fort!

2009-10-16 | 12:36:57
Bloggadress: http://egs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback