I <3 CHRISTMAS.

· pengar till resan, brösten eller bil · presentkort på kicks, dem vanliga klädesbutikerna & spirit · parfymer (fråga mig vilken) · tatueringar · tandblekning · överkneestövlar & då menar jag verkligen overknee, dem ska vara en bra bit ovanför · massagepresentkort · smink bla elevens 100% Pure Cocoa Pigmented Bronzer & en svinbra ögonbrynspenna som passar mitt röda hår · primer från smashbox · presentkort på någon internetsajt ex. nelly eller stylebystars · ringar i alla sorter! · en mp3 · minilapptop · svart friis & company väska · plattång ·

såhär ser min önskelista 09 ut änsålänge. lär väl förmodligen bli en del ändringar innan det är dags också ;) 62 dagar kvar till julafton babes. det går fort nu!


Hittade 2 söta små "granar" på rusta för en billig peng. tycker om julen men tycker att vi svenskar är alldeles för tråkiga med pyntet. det ska pyntas ordentligt & vara annorlunda än en grön gran med röda kulor i (det är såklart fint!) jag tror jag ska ha en sånn här liten söt sak på mitt rum i jul iallafall. fjädergranen var finast enligt mig!

japp, denna såg vi på RUSTA igår. en stor plastboll (den är verkligen meeegastor) med en dånande pump som trycker ut fejksnö. vet inte om den är speciellt vacker men cool, det är den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback