ENSAM OM NÅGOT I HELSINGBORG?




är fullt medveten om att det är oktober & inte normalt att sitta & glo på
bikinis nu. men jag kunde inte låta bli. vem vill inte strosa runt i dessa
hetingarna i sommar räck upp en hand? mjo. att en bikini sedan kostar
1000 spänn som minst är väl en annan femma. just nu är jag mest inne
på dem heta svartingarna med massa detaljer men dem rosa puttinutti
bikinisarna är också megafina.. har i flera år lovat mig själv att köpa en
beachbunny bikini. ska 2010 bli det året, kanske? ;)


Kommentarer
corrin säger:

det hade inte suttit fel med sommar just nu ! hur ska jag förklara allt under din bild längst uppe. typ puss mun akrivet på höger sida och profil bil och olika färger. :P haha. ska försöka lite till men jag är verkligen sämst på detta.

2009-10-15 | 09:39:09
Bloggadress: http://ccorrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback