DATES.

nysolad, nyduchad, nyinsmörjd, nystädat. mmm, älskar ordet ny! har som sagt badat & städat nu. ska hänga upp lite tavlor sedan är jag klar. blev alldeles slut efter jobbet idag. många olika faktorer till det, men orkar inte skriva om det.

jag & min syster bokade tid för en sån makeover dag i stan idag. den 11:e november äger det rum! mest en rolig grej, inget direkt seriöst. får väl se om vi är tillräckligt snygga för att köpa hem några kort ;)

datum att se fram emot just nu
28:e oktober - hårfärgning, gode gud låt mig bli nöjd denna gång!
30:e oktober - halloweenfest hos elin.
11 novemer - fotografering med syster.
14 novemver - liseberg med pappa & co, julmarknad.
24 december - fcn julafton! + min & älsklings 2års dag.
31 december - nyårsafton!
15 mars - bröstförstoring!
+ förhoppningsvis en resa, shoppingturer, tatuering, extensions, roliga fester & massa annat! :D



Kommentarer
emmelie säger:

vad ska du klä ut dig till ? :D

2009-10-28 | 11:22:54
Bloggadress: http://egs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback