23 OKTOBER.

måste börja med att tacka alla sötnosar som skrev vilken klänning dem tyckte var finast! det blir nog den med nitar, tror jag. är en sådan klänning jag är mest ute efter.

jag är helt död. VI SLOG REKORD I DTN IDAG! 103 bilar på en timme, detni! efter jobbet som var fäääätt skoj idag bjöd jag mamma & elin på mat & sedan åkte vi till huset. köpte med oss lite grejs, jag köpte bland annat en filt med leopardmönster som var megamysig! målade klart golvet som blev sjukt snyggt. ni får se bilder efter helgen eller något! hann även gå inom KICKS och köpa en mascara.

denna mascaran blev det då! nu ska jag göra något megaroligt: betala räkningar. it suuuucks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback