WORKY WORKY.

jobb jag aldrig skulle kunna tänka mig att ha:
- säljare. vet inte varför, men bara jag hör ordet får jag lite halvt panik. speciellt telefonförsäljare..
- läkare. så många liv, så lite möjligheter & tid. hade känt enormt stor prestationsförmåga.
- sitta bakom datorjobb, obs: bloggandet är speciellt. är dock ingen kontorsnisse.
- restaurangjobb såsom kock, servitris, diskare.
- hotellreceptionist.

jobb jag skulle vilja ha:
- modell, vem vill inte liksom?
- känd bloggare, höhö. hade varit lite häftigt!

- lärare för åk 1-3 inom svenska, matte, engelska.
- värdinna på riktigt stora events & händelser.
- jobb inom modeindustrin. antingen i affär, tidning, äga eget.
- skribent på en tidning.
- egenföretagare.
- något jobb inom hälsa & mat.
- konferensvärdinna.
- jobba med barn & människor i u-länder på olika sätt.

jaa, finns massor av jobb jag skulle kunna tänka mig som jag inte kommer på just nu. sedan finns det jobb jag skulle kunna jobba på nu när jag är ung, men inte vill jobba med hela livet. tillexempel äga en bar. skitsvårt dethär med jobb, alltså. jag vill iallafall jobba med människor, och med det menar jag inte att ha människor runt om kring mig bara.. vill helst att det ska vara människor jag inte känner. nya människor hela tiden liksom! vill kunna förmedla bra service, kunna lära mig hur man ser en människas behov innan den öppnat munnen & kunna tillfredsställa dem så att personen är 100 % nöjd & fått en speciell upplevelse. vet inte varför det är så viktigt för mig, men älskar verkligen att se att en gäst/kund bli nöjd & få den att känna sig speciell.

OBS har inget emot er som har något av dessa jobben, detta är bara min åsikt just nu & den ändras hela tiden!


Kommentarer
LONDON säger:

hihi :)



jag mår bra, lite förkyld osv men blir ju bättre snart. själv? lite trött på hbg nu? ;p

2009-11-18 | 00:33:35
Bloggadress: http://bbittersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback