SJÄLVMORD?!?

är världens sämsta bloggare just nu. buhu. men har absolut ingen motivation till att blogga. har inte tiden heller, proriterar annat just nu.

igår efter jobb satt jag kvar & snackade/åt en stund, alltid trevligt. sedan fick jag vänta 50 minuter på min buss, mindre trevligt. som tur var kom älskling & mötte mig och väntade med mig. hemma hos mig käkade vi toast & myste innan vi somnade tidigt. han åkte hem för en liten stund sedan & jag sitter bara här med nytvättat hår & glor. ska fixa mig och så snart, för vid 5 kommer tjejerna hit & hämtar mig. ska till linn i allerum & umgås lite där. sedan får vi se vad vi gör! en tjejkväll, alltså.

läste nyss kissies blogg, om att hon blivit anklagad för att ha drivit 2 tjejer till självmord. hmm. känns jävligt konstigt om 2 tjejer har tagit sitt liv för att dem inte uppnår kissies smala ideal om hur en tjej ska se ut. alltså, vi alla vet ju att kissie photoshopar (stavning?) sina bilder & redigerar bort låren, armarna osv. det vet väl alla?! och dessutom har ju kissie själv erkänt att hon gör allt för att provocera, för att folk bli så sura på henne.. hon står ju inte för dem åsikterna hon har i sin blogg irl, det tror inte jag iallafall. ääe, att ta livet av sig för man inte har lika smala lår som kissie låter wierd enligt mig. men vafan, det finns ju en del wierdo'n därute så . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback