SÄLLSKAPSSJUK VS ENSAMTID.

jag är en människa som älskar att vara ensam, men ändå älskar att vara med folk & vara social. ibland kan jag sitta och längta efter tills jag får komma hem, vara ensam & bara göra vad jag vill. ibland kan jag längta efter att umgås med folk, som nu. men egentligen inte konstigt att jag är sällskapssjuk. har inte gjort ett skit idag, sov till 1 eftersom jag & patrik lade oss sent inatt & jag lade mig ännu senare natten innan. städade mitt rum kliniskt rent inklusive bädda rent, sedan har jag bara softat. skönt, jovisst, men nu börjar det krypa i hela mig. har varit ledig från jobb 3 dagar nu & längtar lite efter att få komma dit! (sjukt, jag vet) men imorgon ska jag iallafall jobba 8-15. lite nytta får man ju göra!

så nu ikväll blir det alltså ännu mer softning, även om jag är sugen på massa gossiptalk & chailatte med tjejerna (så fint det lät..höhö) men verkar inte bli så. ska ta mig en dusch så jag iallafall somnar fräsch. annars?

jag idag.
kan inte leva utan långt hår.
går inte.
beroende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback