MIN HELG.

fredags
jobbade på dagen, sedan hämtade pappa oss & vi käkade gott. kollade på idol & myste hela kvällen med älskling.

lördags
jobbade först 11-20 & sedan fixade jag mig på jobbet (örk) och stack ner till harrys. käkade med annika, sandra & vale samt förfestade lite. sedan drog vi till pascha, tog stämpel & vidare till knutan. sedan tillbaka till pascha & dansade till stängning. riktigt roligt!

söndags
jobbade 12-19 & sedan softade jag bara hemma. somnade i tid & vaknade upp efter 12 timmars sömn idag! lovee.


missu


Kommentarer
Anonym säger:

haha awh! ogammal bild =). saknar dig också!!

2009-11-30 | 16:28:06
maria säger:

jobbigt o jobba på helgen hehe :p kram

2009-11-30 | 16:35:57
Bloggadress: http://mriiias.blogg.se/
jossan säger:

hejsan!! när var det du skulle göra din operation??

hade gärna velat se före och efter bilder.

ska nämligen göra en bröstoperation själv. mvh josefine

2010-03-10 | 10:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback