LITE UPDATE.

är megatrött & ska alldeles strax sova. dagen har varit heelt underbar, kunde inte bli mycket bättre faktiskt! saknade dock älskling idag, så lite bättre hade den ju såklart kunnat bli! iallafall, uppe med tuppen efter en kämpig natt med feber, huvudvärk, illamående (jävla spruta!!). lyckades iallafall komma upp & till väla vid 10. gick där tills 3 med tjejerna. lite shopping blev det, även om jag mest köpte nödvändigheter såsom mascara & foundation. hann också med middag på Graffiti & fika innan jag började jobba 4. jobbade till 8, sedan var tjejerna där igen & vi käkade (igen...) och snackade i över 2-3 timmar innan fie körde mig hem. bra dag, va? stack hemifrån 10 & kom hem nu. skönt med upptagna dagar ibland!

nu ska jag kolla 2,5 män & försöka sova. en tråkig dag väntar imorgon.-.

- duscha & fixa mig
- städa rummet om jag orkar . .
- packa in ett paket
- skicka tillbaka 2 paket & posta ett annat
- jobba halv 5 till halv 12.
- älskling hämtar mig! ♥ & sovis hos honom.

men först: MASSA sömn!

Kommentarer
Anonym säger:

Har nyligen börjat läsa din blogg, gillar den verkligen :) Är du född 90 och hur gammal är din pojkvän och hur länge har ni varit tillsammans? :) och vad sysslar du med nu? studerar eller jobbar? KRAM

2009-11-28 | 14:17:46
emelie säger:

svar anonym: hej! tack så mycket, blev jätteglad. jag är född 90 & min pojkvän är född 89. nu i december har vi varit tillsammans i hela 2 år :D tycker verkligen om honom jättemycket!



jag jobbar på mcdonald's på stattena(vet inte om du bor i helsingborg) & har gjort det i 3 år. letar andra jobb & så, men vet inte riktigt vad jag vill syssla med. haha!



vem är du själv? :)

2009-11-30 | 12:13:28
Bloggadress: http://ejlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback