LITE SKRIVKLÅDA.


det är sjukt hur fort mitt humör kan ändras alltså. ena sekunden är jag superglad & nästa megasur & ibland ledsen. är faktiskt en aning jobbigt. men jag brukar lyssna på musik om jag vill bli gladare osv. det hjälper verkligen! och hjälper inte det, brukar jag tänka på allt bra i mitt liv. mina vänner, min pojkvän eller liknande. det brukar också hjälpa!

idag på jobbet fick jag hålla minen x antal gånger. ville bara skrika rakt ut, massa dumheter & inte fina ord! men jag höll mig, jag höll käften i 3,5 timme & det kändes skönt att få berömmelse när jag stämplade ut. för fyyfan så mycket det var att göra, på så lite medarbetare vi var. men vi fixade det & det gör vi alltid på ett eller annat sätt! nu är jag hemma & funderar på vad dem 2 konstiga bilarna gjorde på välas parkering nu? den ena bilen körde runt, vände & stannade. en man gick ur bilen & ställde sig med armarna i kors visslandes.. den andra bilen stod bara stilla med 2 killar i, som satt & glodde. läskiga människor! men jag klarade mig hem gooood. patrik ringer förhoppningsvis om en halvtimme, då han spelat fotboll färdigt. ska sova hos honom inatt ju. känns i hjärtat att jag ska jobba igen om typ 10 timmar.. men sova kan jag göra på söndag!

kanske ska fundera ut en outfit till imorgon? pascha vip, tror jag det var?! kommer bli riktigt roligt.
men vet inte vad jag ska ha på mig? är helt insnöad på den svarta looken. svartsotade ögon, mycket mascara, svarta lackleggings & någon topp/klänning, svarta skyhöga skor & massa ringar. DET tycker jag är snyggt just nu. men kört på det några gånger nu så kanske ska ta något annat? hm.. tåls att tänka på, så har jag det problemet avklarat tills imorgoneftermiddag när jag stressat hem från jobbet.

PS: sitter fortfarande & garvar åt min header . . unik är den iallafall! hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback