FRÅGOR ANGÅENDE EXTENSIONS.

jag har fått en del frågor angående mina extensions den senaste veckan. några av er har ingen blogg, andra har, därför tänkte jag svara i ett inlägg istället.

jag beställer alltid mina extensions på tradera. ofta kan man få dem för en billig peng, mellan 200-700 kr, vilket är billigt om man går in och jämför på hemsidor som säljer extensions. jag använder mig alltid av nagelslingor, vilket är som små plastnaglar som sitter längst upp av hårslingan. den smälter man sedan ihop med sitt eget hår & enligt mig är detta den metoden som skadar sitt egna hår allra minst.

min mamma sätter alltid i dem åt mig, hon har nämligen praktiserat på en känd salong här i stan där dem sätter i extensions. jag är väldigt nöjd & tycker det håller lagom länge (självklart inte ett år som det gör hos frissan, men då betalar man också 3500-5000 istället för max 700 för håret) min mamma har satt i extensions på några av mina kompisar, min systers kompisar osv för en billig peng. är det någon som är intresserad är det bara att höra av sig så snackar jag med henne!

till er andra som ställt lite frågor, dem är besvarade i samma inlägg som kommenterade i!


så, det var väl allt?


Kommentarer
corrin säger:

jag är jätte intresserad! :) ska bara färga mitt hår tillbaka till blont, för man kan väl inte hålla på att mixtra med extensions och försöka färga de blont? :P En sak till :) Är det bäst att göra de innan eller efter man åker på semester med tanke på att det bleks kanske, eller det spelar ingen roll? :P haha. jag tror du är expert :D:D men jag kan ju inget om extensions ..

2009-11-10 | 22:28:15
Bloggadress: http://ccorrin.blogg.se/
sandy säger:

Låter bra, men hur gör ni med att klippa ihop det och få det snyggt? Har du provat andra metoder också? :) Jag har äkta hår om du/ni vill köpa .. ;D;D

2009-11-10 | 22:52:37
Bloggadress: http://zzaandra.blogg.se/
Linn säger:

hej vad gör du ? :)

2009-11-11 | 12:52:43
Bloggadress: http://aworldinmusic.blogg.se/
Anonym säger:

snyggt ditt hår blev som sagt! :)

2009-11-12 | 10:54:46
Bloggadress: http://thildaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback