16 NOVEMBER.

godmorgon (höhö)

har typ legat i sängen tills nu. men vad gör man när vädret suger & kontot ekar? nä, just det! älskling har iallafall gjort lite mat som jag käkat. sitter här & nördar lite nu innan han ska köra mig hemåt vid 5. har ingen aning om vad som händer ikväll, blir väl bara att vara hemma. maybe blogga lite?

har ett h&m paket som ska hämtas ut idag med bla ett par byxor & en täckjacka. får se om jag hinner med det innan dem stänger. hade tänkt börja skriva listor med julklappar jag ska köpa åt alla människor också. tycker det är roligt att ge julklappar även om jag inte "behöver". alltid roligt att se folk glada!

tack gode gud att liri på jobb ska fixa mina ögonbryn som jag just nu odlar för att få en helt ny, fin form. pppuuhh!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback