veckans tips!


Den här hårfärgen börjar jag med att rekommendera! Den finns i olika nyanser och styrkor och är absolut underbar. Den ger ett naturelt reslutat och slingorna blir verkligen ljusare. Passar vra nu inför sommaren om ni vill bli lite ljusare och få en mer kyssäkta beach look. Finns att köpa i dem flesta affärer såsom MAXI, hemköp, Lindex osv. Kostar cirka 80 kr.

Den här mascaran köpte jag förra veckan och är redan inlove! Den är helt enkelt perfekt om man gillar volym, långa fransar och sjukt bra hållbarhet. Har inte varit med om någon mascara med denna hålbarhet, faktiskt. Den är lika snygg hela dagen och enda sättet att få av färgen är att använda sig av ljummet vatten. Denna kostar ca. 150 kr & finns att köpa på ex. h&m, lindex, åhlens.

Nu till det bästa: ögonbrynskniven. Ni som aldrig testat den eller ens hört talas om det måste göra det på direkten! Detta är en "kniv" som man skär av håret med, det gör inte ont, är enkelt och ger riktigt fint reslutat = perfekt. Jag hatar att noppa ögonbrynen, ett strå i taget och dessutom gör det svinont. Denna kniven är det ultimata! Jag köpte dessa på ullared för 10 kr st men vet att dem finns på åhlens och kicks med. Har ni inte testat så gör det för gudsskull!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback