vårlista

Jeans > ett par vääldigt ljusa med hål och slitningar i. Dem ska verkligen vara ljusa! Ville ha dem som fanns på Gina innan men självklart tar dem slut.

Leggings > Ett par taighta, vita - finns på Gina.

Undies > Fina BHar och trosor - viktigt viktigt. Min garderob börjar se riktigt tråkig ut.

Studentskor > Både till balen och studenten. Till balen behöver jag ett par antingen svarta, guldiga eller silvriga med remmar och så, till studenten ett par skyhööga platåskor i någon fin färg!

Tunikor/klänningar > Tänker mig vita, beiga, cremefärgade, korall eller gammelrosa som täcker rumpisen. Vill nämligen ha dem när det är dags att visa benen!

Shoes > Ett par vita, låga typ convereaktiga. Jag har redan ett par höga, men vill ha låga också. Ett par sandaler med nitar, glitter och krams ska också införskaffas! Typen som finns på gojane ska absolut bli mina!

Bikini > Jaa, dessa bikinis. Jag har säkert 25 st, om inte fler.. Har dock inte hittat min drömbikini ännu - inte i rimligt pris iaf. Vet exakt hur den ska se ut. Hoppas hoppas hoppas att den finns denna vår/sommar.

Väska > En vit/cremefärgad, halvstor väska. En med nitar hade inte heller suttit fel! Behöver absolut uppdatera väskorna iaf..

Smycken & hårfix >
Nu inför våren med alla korta jackor osv. - skitsnyggt! gärna i trä, lite färg, silver.

Jacka > Jag är absolut en jack & sko tjej! Denna våren behöver jag en ljus jeansjacka & en i MC modell.



Kommentarer
Nina säger:

Åh, perfekt vårlista :D

2009-03-04 | 18:05:40
Bloggadress: http://ninasverkersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback