Tröttis!

Hej!
Skolan idag gick ganska snabbt & alla är spända inför resan så det snackas mest om det.
Efter skolan åkte jag och fikade med Patrik i väntan på att hans mamma skulle sluta jobba.
Nu är födelsebarnet hemma och jag likaså. Ska äta, plugga lite, sola osv. innan jag åker till honom igen.
Är massa förberedelsesaker som ska fixas, guidningen ska sitta & bli klar, packa, växla pengar osv osv.
Just nu är jag oerhört trött så funderar på att vila tills maten. Laaaaate jag.

Hade en föreläsare idag i skolan som föreläste om mål i livet osv. Han var alltså entreprenör. Kände att jag behöver skriva ner mina mål i livet, vad jag vill göra och liknanade. Det verkade som det hjälpte på honom iaf, han hade ju trots allt 4 företag.. Att ha mål är faktiskt jättebra! Det är något vi alla borde ha, små, stora mål - men iaf något att sträva efter i livet.

Kommentarer
fanny säger:

Jadå! Men bara överdelen tkr underdelen täckte WAY TOO MUTCH av asset! haha :D

2009-03-09 | 17:56:05
Bloggadress: http://fanzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback