Tråkigt


Har sjukt tråkigt. Har inte ens något att blogga om, då är det illa!
Tänkte jag kunde fotta mina nya saker & visa er. Vid 9 kommer
Patrik & hämtar mig iaf. Innan dess ska jag ha: packat, bloggat & pluggat-
Blir så trött på mitt utseende efter ett tag. Är verkligen en sånn människa
som älskar att ändra saker på mig själv. Får köpa en hårfärg och trixa lite
nu någon dag, tror jag. Men vill inte mekka för mycket heller, blir kanske
katastrof lagom till bal & student. Hade varit toppen va?

Försökte lägga in bilder från resan innan. Dock segade Internet sig så jag sket i det..


Kommentarer
Anonym säger:

Snälla, fota stavas det!

2009-03-18 | 18:33:36
> Emelie säger:

snälla, min blogg - jag stavar väl hur jag vill?

men tack för rättelsen ANONYM!

2009-03-18 | 18:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback