Spana in min blogg? tss

Åh, så trött jag blir på kommentarer som "hej, trevlig dag! spana in min blogg och lämna en kommentar."  Den enda anledningen till att folk skriver så är för att dem ska höja sin statistik, få mer läsare och  bli kända bloggare, tror dem. Tyvärr är det oftast inga roliga bloggar som sådana person driver. Jag menar inte att min blogg är rolig, skriver bara vad jag tycker i allmänhet nu. Dem riktiga bra bloggarna gör inte så. För att folk måste förstå att statistiken höjs för en dag för att nästa sänkas igen. Folk går in, kollar och sen går dem aldrig in där igen. Vill man ha trogna läsare gäller det att skriva roligt och intressant & inte sitta och bomba alla bloggar med kopierade texter som liknar den jag skrev längst upp. Det funkar säkert för en tid men man lägger ner mer tid än vad man belönas med. Detta är iaf mina personliga åsikter och erfarenheter. Har ni blivit stora bloggare på att göra såhär är ni välkomna att berätta om det!

Kommentarer
Nina säger:

Jag håller verkligen med dig! det är grymt störande med dessa "hej, hoppas du får en bra dag". Grejen är att man verkligen vet om att man inte är den enda som får den kommentaren av personen, för går man in på deras blogg och kollar deras kommentarer står det 20 kommentarer: "Tack, ja jag har haft en bra dag" osv. Det är som du säger att om man vill att fler ska kolla in sin blogg ska man skriva intressant, inte spama. :)

2009-03-10 | 22:05:18
Bloggadress: http://ninasverkersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback