resfeber!

Nu har jag hunnit med en del. Väskan ligger fullsmokad (redaan) på sängen. Har en del kvar såsom, smink, tandborste, jackor och skor kvar men det kommer! Klassen, är det någon som vet om man ska ha sängkläder och så med sig själv?

Min lärare ringde för en stund sedan också. Pratade praktikplatser osv eftersom min blev inställd i sista sekund. Tråkigt! Men nu verkar det reda upp sig trots allt och jag ska nog bli nöjd ändå.

Nu ska jag göra ve håret, har inte fixat det fint på länge känns det som. Sen ska jag klä på mig och traska bort till solariumet. Ska sola 20-30 min och sen ner i stan och möta älskling som slutar  vid 3. Jag ska växla pengar och han ska få sin present. Sen måste jag skynda mig hem och äta något för att senare trampa hem till Sandra och träffa plast! Vid 8 ska jag hem igen och spendera kvällen med familjen & Patrik. Vi åker inte förrän halv 4 imorgon så har gott om tid på mig att plugga då + den 15 timmarna bussresan tar.

Det kommer bli så roligt!
Jag kommer dock sakna Patrik oerhört mycket :( men är bara 6 dagar så går fort!


Kommentarer
Emilia säger:

där finns lakan & påslakan ska karrolina så vi får hoppas på det!

2009-03-10 | 12:45:19
Bloggadress: http://elaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback