rastlöshet

Sitter här & funderar över vad jag ska köpa åt min mamma som fyller år imorgon.. Ingenting för dyrt, det räcker min budget inte till, men samtidigt något fint som jag vet hon vill ha. Kommer inte kunna köpa det förrän imorgon ändån. Annars är jag pigg & halvt rastlös. Väntar på ett samtal & förmodligen ett "lunchmöte". Får se hur det blir! Annars ska jag sola & hämta ut ett h&m paket idag samt sova hos Patrik. Har lite projekt här hemma jag vill få igång med.. Har haft dem i hjärnan nu ett tag så är väl dags att förverkliga det nu? haha!

Varför kan mitt hår inte bli denna färgen?! Vad gör jag för fel? Någon som vet vad denna färgen kallas?

Kommentarer
anna säger:

Jordgubbsblond heter den :)

2009-03-30 | 16:33:47
Bloggadress: http://havannna.blogg.se/
Anonym säger:

ginger

2011-07-17 | 00:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback