problems

Mitt hår är riktigt äckligt nu, tycker jag själv iaf. Halvlångt (som förvisso är hett hett hett i vår/sommar), en gryyym utväxt, tunnt (har tjockt hår men efter att ha haft extensions känns det sjukt tunnt). Det enda jag kan säga är att det iaf är rent. Har lust att köpa en hårfärg och mixtra själv, men vet att det inte är bra. Dessutom ångrar jag mig hela tiden angående hårfärg. Det är sjukt snyggt med rött/brunt hår, sexigt med svart hår och fint med mörkblont (som jag tänkt färga till) För att ha svart hår måste man ha riktigt fint ansikte, antingen vara jättebrun eller blek - enligt mig. För att ha rött/brunt hår ska man vara brun, långt hår, för att ha mörkblont tycker jag man ska vara antingen brun eller blek, inte mitt emellan som med svart, ha långt hår. Gud som jag yrar nu! Men jag kan helt enkelt inte bestämma mig. Är det värt 1000 spänn för att bli blond? Kan ju köpa en svart eller rödbrun färg för under 100 lappen. Sitter också och jämför med hur andra ser ut, mina förebilder typ. Men jag menar, som dem ser ut gör absolut inte jag. Får ta en funderare till lönen kommer på onsdag..

Kommentarer
Anonym säger:

Ska du färga ditt hår till blont krävs det minst 3 färgningar - varav alla kommer gå på 1000kr minst. Det är myycket arbete med att gå från mörkt till ljust, believe me.

2009-03-23 | 17:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback