natural



Känner mig så fräsch nu! Har solat, duschat, fönat & plattat håret samt smörjt in mig.
Testade mineralsminket också, reslutatet ser ni ovan! Måste ge lite tips bara, dessa
tipsen gäller dock det sminket jag testat och vad jag tycker. Alla tycker ju inte lika!
Personligen så tycker jag man måste vara solbränd för att få det bästa reslutatet.
Mineralfoundationen täcker inte heller, den gör bara huden mer "jämn", alltså inget
smink jag partajar i. Jag köpte den mörkaste foundationen och tyckte ändå denna var
för ljus - kan vara för jag är van vid väldigt mörka toner. Jag tyckte annars den var jättebra
& min syster tyckte det såg ut som att jag hade foundation. Detta förblir då mitt vardagsmink
nu ett tag framöver! På fester och vid utgång vill jag hellre vara hårdare sminkad, mer färg osv.
Tikei.se mineralsmink får EEE av 5 av mig, ett E försvinner för sminket inte funkar till fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback